بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی شب ادراری کودکان

    شب ادراری کودکان به اختلالی در کودکان اشاره دارد که در آن ادرار کودک در هنگام خواب، به طور غیر ارادی از مثانه او خارج شود. این خروج غیر ارادی، به دلیل شکل نگرفتن اعصاب کودک و عدم تکامل سیستم عصبی او، تا 3 سالگی در کودکان امری نرمال به شمار می آید؛ اما از بعد از 3 سالگی در کودکان به اختلال و عارضه ای جدی تبدیل می شود که باید درمان شود.

    شب ادراری می تواند بر اثر استرس و اضطراب در کودکان، ترس در کودکان،تغذیه نامناسب و عوامل ژنتیکی متعدد در آن ها به وجود آید. شب ادراری کودکان امری غیر قابل کنترل برای آن هاست؛ به همین دلیل سعی کنید اصلا با کودکانی که به این عارضه مبتلا هستند با لحن تهدید آمیز یا تحقیر کننده صحبت نکنید.

    یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با رشد جسمی کودک، راه افتادن کودکان است. جسم کودکان با مصرف شیر و تغذیه های مناسب به جذب کلسیم پرداخته و مفصل های آن شکل می گیرد و تا 9 ماهگی این روند ادامه پیدا می کند و به تدریج با شکل گیری مفاصل و استخوان های کودک، او یاد می گیرد که روی پاهای خودش بایستد و تعادل خودش را حفظ کند و راه بیفتد. راه افتادن کودکان می تواند از 9 ماهگی تا پایان 18 ماهگی کودک طول بکشد؛ این بازه زمانی در کودکان مختلف، متفاوت است و به عواملی مانند سیستم عصبی کودک، رشد و نمو استخوان های بدن کودک و ژنتیک کودکان در اره افتادن کودکان تاثیر گذار است.

    دیر حرف زدن کودکان یا اصطلاحا زبان باز کردن آن ها نیز یک دغدغه جدانشدنی از والدین بچه هاست. شور و هیجان والدین در شنیدن نام خود از زبان کودک، غیر قابل توصیف است، اما این زمان در برخی از کودکان طولانی تر شده و این قضیه پدر و مادر کودک را نگران می کند.دیر حرف زدن کودکان می تواند به دلیل پایین بودن هوش زبانی و تکلمی در کودک باشد؛ که برای بالا بردن این هوش در کودکان مراجعه به روانشناس کودک و گذراندن جلسات گفتار درمانی برای کودک مفید خواهد بود. تمرین صحیت کردن با کودک و ادای درست واژگان مقابل او  در دوران بعد از 6 ماهگی نیز در ارتقاء هوش زبانی و تکلمی کودک تاثیرگذار می باشد.

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 20:38 نویسنده : شایان بازدید : 347 ادامه مطلب
    اختصاصی انواع دوربین مداربسته بر اساس محل نصب

    برای خرید دوربین مداربسته داهوا لازم است با نکات زیر آشنا باشید .

    • دوربین مداربسته داخلی

    دوربین‌های مداربسته‌ای که در فضاهای داخلی نصب می‌شوند با نام داخلی یا ایندُر (indoor) شناخته می‌شوند. نصب دوربین مداربسته ایندُر علاوه بر تأمین امنیت، می‌تواند باهدف نظارت بر پرسنل و کارمندان، جلوگیری از نزاع، بررسی رفتار مشتریان در یک فروشگاه، آنالیز و بررسی پروسه‌های تحقیقاتی و غیره نیز باشداستفاده از دوربین‌های داخلی به‌طورمعمول در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و هر فضای سرپوشیده‌ای می‌باشد.

    • دوربین مداربسته خارجی

    عبارت اوت‌دُر (outdoor) یا خارجی نیز به دوربین‌های مداربسته‌ای اطلاق می‌شود که در فضاهای خارجی و باز نصب می‌شوند. این دوربین‌های به ‌دلیل اینکه تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط محیطی محل نصب بوده و در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید، نور خورشید و… هستند، بنابراین لازم است که ویژگی‌های خاصی داشته و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

    لازم به یادآوری است که دوربین‌های مداربسته خارجی باید طوری نصب شوند که در دسترس افراد خرابکار و سارقین نیز قرار نگیرند.

    سیستم های دزدگیر وایرلس:

    شما بایستی تصمیم بگیرید که از چه نوع سیستم دزدگیری استفاده خواهید کرد. مقاله راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از این پنل ها سیستم دزدگیر وایرلس یا هشدار بی سیم است. سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند.
    نصب سنسورهای وایرلس معمولاً بسیار ساده تر و بهتر و راحت تر انجام می شود، حتی افراد مبتدی هم می توانید این نوع سیستم ها را به راحتی و بدون سختی زیاد نصب کنید. همچنین اضافه نمودن سنسور نیز در این محصولات بسیار ساده انجام می پذیرد. جا به جایی این محصولات بسیار ساده بوده و در صورت نیاز به جا به جایی بدون هیچ مشکلی ان کار صورت می پذیرد.
    عملکرد سنسور های وایرلس نیز بسیار خوب می باشد اما بایستی توجه بکنید که قیمت این سنسور ها از نمونه های مشابه بیشتر است. هرچند قیمت سنسور ها و تهیه باطری مجزا برای هر سنسور ممکن است شما را نگران کند. اما توجه داشته باشید که دردسر های سیم کشی در اماکن شما بسیار بیشتر از هزینه تهیه سیستم وایرلس خواهد بود.

    برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 19:13 نویسنده : شایان بازدید : 335 ادامه مطلب
    اختصاصی استفراغ در کودکان

    همه ی ما در کودکی از زبان پدربزرگ، مادر بزرگ، پدر و مادر و سایر بزرگترهایمان قصه  شنیده ایم. قصه های متعددی که خاطرات زیادی را برایمان به جای گذاشته اند و درس های بزرگی را به ما یاد داده اند. مثلا از قصه ی معروف و زیبای شنگول و منگول یاد گرفتیم که در را به روی غریبه ها باز نکنیم و به هر کسی نباید اعتماد کنیم. قصه ها برای بچه دارای مفاهیم زیادی در دنیای کودکی آن ها هستند و کودک را با معانی جدیدی از دنیای اطراف آشنا می کنند.

    کودک با شنیدن قصه قبل از خواب آرامش می گیرد و برای به خواب رفتن آماده می شود. به همین دلیل است که خواندن قصه هایی که مضامین داستانی آرام دارند و هیجانی نیستند برای قبل از خواب کودکان بسیار توصیه می شوند.

    قصه های شاد و آرامش بخش قدیمی مانند شنل قرمزی، قصه های حسنی، آلیس در سرزمین عجایب، لوبیای سحر آمیز و … همه از داستان های به یاد ماندنی و خاطره انگیز کودکان هستند که نکات آموزنده و مفرح زیادی را با خود به همراه دارند و برای قبل از خواب کودکان مناسب می باشند.

    یکی از دلایل استفراغ در کودکان  شیرخوار گاستروانتریت است. نوعی عفونت روده که از ویروس و باکتری نشأت می گیرد و می تواند منجر به اسهال نیز شود. بیماری استفراغ در کودکان می تواند ناشی از آلرژی غذایی نیز باشد. استفراغ ناشی از مسمومیت غذایی می تواند همراه با قرمزی و خارش پوست و تورم پوست اطراف چشم، زبان، لب و یا سقف دهان به وجود آید. بلع بیش از حد در کودکان شیرخوار یکی دیگر از دلایل ایجاد استفراغ در کودکان می باشد. این بلع بیش از اندازه می تواند به دلیل عجله کودک در خوردن شیر، گشاد بودن دهانه شیشه شیر کودک یا سایر دلایل باشد؛ که می تواند منجر به ایجاد بدغذایی کودکان نیز شود. 

    میزان ابتلا به کرونا در کودکان زیر ۱۸ سال تقریبا ۱.۷ درصد در یک سال گذشته ی این ویروس بوده است. به طور کلی کودکان کمتر از بزرگسالان علائم بیماری کرونا را نشان می‌دهند و عوارض بیماری و نیاز به بستری شدن در آنها نیز کمتر است. همچنین میزان بستری کودکان در بخش مراقبت‌های ویژه بسیار کم و حدود نیم تا ۲ درصد است. داشتن بیماری زمینه ای در کودکان نیز برای ابتلا به این بیماری مهم است و کودکانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند نیاز به مراقبت بیشتری برای مبتلا نشدن به کرونا دارند؛ چراکه در صورت ابتلا به کرونا در کودکان دارای بیماری های زمینه ای مانند آسم و بیماری های تنفسی و قلبی، شدت بیماری بالا بوده و کودک بیشتر درگیر می شود.

     

    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 18:05 نویسنده : شایان بازدید : 297 ادامه مطلب
    اختصاصی بی خوابی کودکان

    بی خوابی کودکان عبارت است از حالتی که کودک در خوابیدن مشکل دارد و به سختی به خواب می رود یا در به صورت مکرر از خواب می پرد. این اختلال می تواند دارای دلایل جسمی یا روانی متعددی باشد که در هر دو صورت به کودک آسیب های متعددی وارد می کند و باعث ایجاد تنش در خانواده و به هم ریختن برنامه خانواده و اضطراب کودکان می شود.در صورت شدی بودن اختلال بی خوابی کودکان، برای تشخیص علت بروز آن باید به روانپزشک برای معالجه مراجعه کرد.

    خواب نوزادان در شبانه روز تا 20 ساعت از 24 ساعت ساعت، نرمال است. کودکان تا یک سالگی به 15 ساعت خواب در شبانه روز و تا 3 سالگی به 12 ساعت خواب نیاز دارند.

    معمولا کودکان از 3 سال به بالا و نوجوانان به طور میانگین هشت ساعت در شبانه روز می‌خوابند ولی این میزان خواب برای هرکس بر اساس سبک زندگی، شغل، میزان فعالیت و عادت‌های او متفاوت می باشد.

    اضطراب کودکان یکی از عواملی است که می تواند باعث بی خوابی کودکان با بدخوابی آن ها شود. استرس و اضطراب کودکان یک مبحث مهم در ارتباط با کودکان است که کنترل نشدن آن در کودکی، مشکلات عدیده ای را در بزرگسالی در پی دارد. استرس و اضطراب کودکان می تواند به دلایل شرایط محیط زندگی در آن ها پدیدار شود. وجود تنش در خانواده و محیط اطراف کودک عمده ترین عاملی است که این اختلال را در کودک به وجود می آورد. استرس های مداوم و وارد کردن فشار های روانی به کودک، منجر به بروز پرخاشگری در کودکان می شود.

    کودک پرخاشگر، عصبانی است و دوست دارد داد بزند، فحش بدهد و اشیاء را پرتاپ کند. این رفتار ها به خصوص در نوجوانی به شدت بروز پیدامی کند و دلایل متنوعی را شامل می شود. الگو برداری های نامناسب در خانه یا مدرسه و مهد کودک عمده دلیل پرورش کودک پرخاشگر در جامعه است؛ به همین دلیل است که روانشناسان همیشه می گویند در حضور کودک مراقب رفتار و گفتار خود باشد. ناکامی در رسیدن به مقصود، استرس و اضطراب کودکان، افسردگی و عوارض ناشی از مصرف دارو برخی از عوامل تاثیرگذار در بروز پرخاشگری در کودکان به شمار می آیند.

    برای درمان و کنترل پرخاشگری در کودکان بهتر است با کودک پرخاشگر با ملایمت صحبت کنید و سعی کنید علت رفتار را از او جویا شوید و کودک را آرام کنید؛ هم چنین حتی الامکان الگو های رفتاری نامناسب را از کودک دور کنید و محیط را برای او آرام کنید.

     

    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 0:18 نویسنده : شایان بازدید : 302 ادامه مطلب
    اختصاصی قصه کودکانه جدید

    بچه های نسل جدید مشتاق و علاقه مند به گوش دادن به قصه کودکانه جدید با ماجراهای به روز و هیجان انگیز هستند. هم چنین زمانی که کودکان به شنیدن قصه کودکانه در طول روز یا قبل از خواب عادت می کنند و به آن علاقه مند می شوند، همواره دوست دارند قصه کودکانه جدید گوش کنند و ماجراهای جدیدتری را از زبان ما بشنوند. این قصه های کودکانه جدید کودکان را با داستان ها و زندگی های بیشتری آشنا می کنند، تجارب بیشتری کسب می کنند و بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای روند زندگی اجتماعی را به کودک آموزش می دهند. افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء هوش های مختلف در کودک، آموزش و یادگیری مفاهیم و مهارت های مختلف همه از تاثیرات عمده گوش دادن به قصه کودکانه جدید در کودکان هستند. داستان ها با تصویرسازی و توصیف جزئیات برای کودکان، قدرت تخیل و خلاقیت تصویر سازی را در کودکان بالا می برند. در انتخاب قصه کودکانه جدید برای کودک خود، سعی کنید داستانی را انتخاب کنید که در عین مفرح و دلنشین بودن برای کودک، نکات آموزنده بیشتری داشته باشد. 

    یکی از معضلاتی که والدین کودک گاها تا 5 سالگی با آن سر و کار دارند، کنترل ادرار کودک در خواب و شب ادراری کودک است. شب ادراری کودک بر اثر عوامل فیزیکی و روانی متعددی در کودکان ایجاد می شود. 

    عدم توانایی مثانه در نگه داری ادرار به دلیل کوچک بودن، پرکار بودن کلیه ها، عوامل ژنتیکی و فعالیت های زیاد آن و بیدار نشدن مغز از خواب عمیق در هنگام شب، از عوامل فیزیکی تاثیرگذار بر شب ادراری کودک است. استرس و اضطراب های نهان و آشکار در کودکان، ترس در کودکان و رژیم غذایی کودک از عوامل روانی موثر بر بروز شب ادراری در کودک به شمار می آیند. کودکانی که به صورت عمیق به خواب فرو می روند، بیشتر از سایر کودکان به عارضه شب ادراری کودک مبتلا می شوند.

    برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه اختلالاتی که برای کودکان به وجود می آید، و داستان های کودکانه متنوع می توانید به سایت کودکانه و مفید وولک مراجعه نمایید. وولک سایتی برای کودکان و بزرگترهاست که با گردآوری مطالب مفید در زمینه رشد و تربیت کودکان و قصه های کودکانه جدید و متنوع لحظات خوشی را برای مادران و کودکان آن ها خلق می کند.

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 23:34 نویسنده : شایان بازدید : 258 ادامه مطلب
    اختصاصی انواع دوربین مداربسته بر اساس محل نصب

    برای خرید دوربین مداربسته داهوا لازم است با نکات زیر آشنا باشید .

    • دوربین مداربسته داخلی

    دوربین‌های مداربسته‌ای که در فضاهای داخلی نصب می‌شوند با نام داخلی یا ایندُر (indoor) شناخته می‌شوند. نصب دوربین مداربسته ایندُر علاوه بر تأمین امنیت، می‌تواند باهدف نظارت بر پرسنل و کارمندان، جلوگیری از نزاع، بررسی رفتار مشتریان در یک فروشگاه، آنالیز و بررسی پروسه‌های تحقیقاتی و غیره نیز باشداستفاده از دوربین‌های داخلی به‌طورمعمول در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و هر فضای سرپوشیده‌ای می‌باشد.

    • دوربین مداربسته خارجی

    عبارت اوت‌دُر (outdoor) یا خارجی نیز به دوربین‌های مداربسته‌ای اطلاق می‌شود که در فضاهای خارجی و باز نصب می‌شوند. این دوربین‌های به ‌دلیل اینکه تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط محیطی محل نصب بوده و در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید، نور خورشید و… هستند، بنابراین لازم است که ویژگی‌های خاصی داشته و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

    لازم به یادآوری است که دوربین‌های مداربسته خارجی باید طوری نصب شوند که در دسترس افراد خرابکار و سارقین نیز قرار نگیرند.

    سیستم های دزدگیر وایرلس:

    شما بایستی تصمیم بگیرید که از چه نوع سیستم دزدگیری استفاده خواهید کرد. مقاله راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از این پنل ها سیستم دزدگیر وایرلس یا هشدار بی سیم است. سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند.
    نصب سنسورهای وایرلس معمولاً بسیار ساده تر و بهتر و راحت تر انجام می شود، حتی افراد مبتدی هم می توانید این نوع سیستم ها را به راحتی و بدون سختی زیاد نصب کنید. همچنین اضافه نمودن سنسور نیز در این محصولات بسیار ساده انجام می پذیرد. جا به جایی این محصولات بسیار ساده بوده و در صورت نیاز به جا به جایی بدون هیچ مشکلی ان کار صورت می پذیرد.
    عملکرد سنسور های وایرلس نیز بسیار خوب می باشد اما بایستی توجه بکنید که قیمت این سنسور ها از نمونه های مشابه بیشتر است. هرچند قیمت سنسور ها و تهیه باطری مجزا برای هر سنسور ممکن است شما را نگران کند. اما توجه داشته باشید که دردسر های سیم کشی در اماکن شما بسیار بیشتر از هزینه تهیه سیستم وایرلس خواهد بود.

    برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 22:49 نویسنده : شایان بازدید : 341 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین شیائومی

    دوربین شیائومی

    نسخه global دوربین تحت شبکه IMI با رزولوشن 1080p  دارای زاویه دید پانورامای 360 درجه می باشد. دوربین شیائومی با برخورداری از 8 چراغ مادون قرمز 940 نانومتری از قابلیت دید در شب برخوردار است. میکروفون داخلی دوربین این امکان را فراهم می کند تا حتی هنگامی که در خانه نیستید، بتوانید به راحتی با افراد خانواده ارتباط برقرار کنید. این دوربین برای نظارت داشتن بر کودکان، حیوانات خانگی و سالمندان گزینه مناسبی است و از قابلیت تشخیص حرکت نیز برخوردار است.

    دوربین خودرو

    دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. برخی از خودروهای خارجی در هنگام خرید به همراه دوربین خودرو ارائه می شوند و برخی دیگر از خودروها این آپشن را نداشته و خود فرد بایستی اقدام به خرید و نصب دوربین بر روی اتومبیلش نماید. دستگاه مسیریاب همچون یک همراه همیشگی می تواند شما را با تمامی جاده ها، خیابان ها و حتی کوچه پس کوچه ها آشنا کند، طوری که برای رفتن به هرجا کمترین زمان ممکن را صرف کنید. دستگاه رهیاب این قابلیت را دارد که به صورت صوتی به ما راه را نشان دهد که در اثر نگاه کردن به دستگاه حواسمان پرت نشود و دچار سانحه نشویم. همچنین این دستگاه هوشمند زمان رفت و آمد دقیق مارا با در نظر گرفتن ترافیک نشان می دهد تا به موقع به قرارهایمان برسیم

     انواع ردیاب 

    ردیاب شخصیمتاسفانه امروزه با وجود سارقان حرفه ای هر روز خبرهای تلخی از سرقت کودکان، سالمندان، حیوانات و اموال به گوشمان می رسد که باعث شده این نگرانی همیشه با ما همراه باشد. به همین خاطر به وجود آمدن دستگاه ردیاب این امکان را فراهم کرده است که در صورت سرقت هرکدام از عزیزان یا اموالمان بشود محل سارق را شناسایی و پیگیری کرد و با حفاظت از عزیزانمان آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم. دستگاه های ردیاب شخصی می توانند مانند ساعت به دور دست کودک یا سالمند شما بسته شوند و از خطراتی که آن ها را تهدید می کند در امان نگهشان دارد

    ردیاب خودرودر گذشته وقتی چند خانواده می خواستند باهم به نقطه ای سفر کنند، هر یک در اتومبیل جداگانه خود پشت سر هم باید حرکت می کردند تا همدیگر را گم نکنند، اما امروزه دستگاه ردیاب باعث شده موقعیت ماشین هم سفرمان را در جاده روی دستگاه ببینیم و دیگر نگران گم کردن یکدیگر نباشیم. اگر از ترس سرقت، خودروی دلخواهتان را نمی خرید و یا اگر به دلیل نداشتن پارکینگ این نگرانی همیشه همراهتان است که اتومبیلتان ممکن است ربوده شود دستگاه جی پی اس (GPS) باعث شده همه این نگرانی ها از بین برود و با نصب این سیستم ضد سرقت خودرو موقعیت ماشین شما در همه مکان ها نشان داده شود که در صورت بروز مشکل شما را آگاه کند. به صورت کلی دستگاه های رهیاب خودرو به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که ردیاب آنلاین کاملا حرفه ای و با روشن کردن اینترنت گوشی تان و از طریق (GPS) موقعیت خودروی شما را مشخص می کند؛ اما ردیاب آفلاین موقعیت خودرو و ضعیت سوییچ و درهای خودرو را از طریق پیامک به شما گزارش می دهد

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 22:44 نویسنده : شایان بازدید : 251 ادامه مطلب
    اختصاصی پرخاشگری در کودکان

    همواره آثار ادبی جدید و گوناگونی خلق می شوند که هر کدام از آن ها ارزش هنری متفاوتی دارند؛ در حوزه ادبیات کودک نیز نویسندگان آثار متعددی را خلق کرده اند. شعر های کودکانه، داستان کودکانه، قصه های آموزنده در زمینه فرهنگی و زندگی انبیاء و نیاکان و قصه های تصویری از جمله آثار ادبی کودکانه ادبی هستند که هنرمندان و فعالان حوزه کودک همواره برای خلق و بهبود آن ها می کوشند. 

    نگارش داستان کودکانه متناسب با ذوق و سلیقه کودک به گونه ای که مفاهیم و محتوای آن برای کودک قابل درک و فهم باشد؛ بسیار دشوارتر از نگارش داستان و متون های بزرگسالان است. نویسندگان حوزه کودک باید مضمون مورد نظر خود برای انتقال را به گونه ای کودکانه و با استفاده از عناصر بچگانه در اثر خود بیان کنند، تا هم کودک بتواند به راحتی آن را بفهمد و هم با انگیزه و انرژی داستان را دنبال کند.

    پرخاشگری در کودکان بر اثر 3عامل الگو برداری نامناسب در محیط زندگی و مدرسه و استرس و اضطراب در کودکان به وجود می آید. برای کنترل پرخاشگری در کودکان،  الگوهای ناهنجار را از او دور کنید؛ این الگو ها می توانند در خانه یا مدرسه یا در جمع اقوام در اطراف کودک شما باشند، با دور کردن کودک از این محیط ها یا تعویض محیط کودک به از بین رفتن پرخاشگری در کودک خود کمک کنید.

    استرس و اضطراب درونی در کودکان نیز منجر به بروز رفتارهای پرخاشگرانه در کودکان می شود. با کودک خود صحبت کنید و سعی کنید دلیل این استرس ها را دریابید و با هم آن ها را از بین ببرید؛ با کنترل این نگرانی ها، پرخاشگری در کودکان نیز کنترل می شود. 

    پرخاشگری در کودکان معمولا از 3 سالگی خود را نشان می دهد و در سنین نوجوانی به اوج می رسد؛ مدرسه و دوستانی که فرزند شما با آن ها در ارتباط است، تاثیر بسیار زیادی در کاهش یا تشدید این پرخاشگری دارند. لذا کنترل محیط کودک و ایجاد رابطه دوستانه با کودک در کنترل خشم و پرخاشگری او موثر است. 

    سایت voolak با در برداشتن مقالات متعدد، والدین را با اختلالات رایج کودکان آشنا کرده و راه های پیشگیری و درمان این اختلالات را در اختیار آن ها قرار داده است.


     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 17:34 نویسنده : شایان بازدید : 260 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر گوشی سامسونگ

    نوکیا، سامسونگ، سونی و... از جمله برند هایی با نام آشنا هستند که در زمینه ساخت گوشی های همراه هوشمند فعالیت می کنند و نمحصولات خوبی نیز تولید و به بازار عرضه می کنند. به دلیل این که کاربرانی که از گوشی های همراه هوشمند استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش هستند خدمات مربوط به تعمیرات گوشی های همراه هوشمند و همچنین تعمیرات لوازم جانبی آن ها مانند شارژر از جمله خدمات بسیار پر اهمیت امروزی است.

    فرد یا مجموعه ای که قصد دارد در حرفه تعمیرات ابزارات الکترونیکی مانند تعمیرات انواع لپ تاپ، تعمیرات انواع گوشی های هوشمند فعالیت کند باید به صورت تخصصی هر برند یا همان شرکت سازنده این ابزارات الکترونیکی را مورد بررسی دقیق قرار دهد چرا که هر چه تخصصی تر در این حرفه مهارت کسب شود احتمال عیب یابی نادرست و وارد کردن خسارت بیشتر به دستگاه آسیب دیده پایین تر می آید.

    تعمیرکاری که تعمیر گوشی Nokia را بی نقص انجام می دهد ممکن است از تعمیر گوشی برند سامسونگ به خوبی برنیاید و با وارد کردن خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما هزینه تعمیر گوشی سامسونگ را بالا تر ببرد. بنابراین انتخاب تعمیرکار و کارشناس حرفه ای برای تعمیر گوشی همراه هوشمند، انتخابی بسیار مهم است.

    درباره تعمیرات انواع لپ تاپ نیز این نکته صدق می کند که تعمیرکار مربوطه باید تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ را بشناسد و به تفاوت محصولات آن ها آگاه باشد. گهگاهی هنگ کردن لپ تاپ می تواند نشانه از مشکلی عمیق تر در حتی بخش سخت افزاری لپ تاپ باشد بنابراین کوچک ترین اختلالی در عملکرد لپ تاپ خود را جدی بگیرید و برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مراکز و مجموعه های متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ را ندارید می توانید از خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما محصول شرکت سازنده دل است می توانید از خدمات تعمیر لپ تاپ دل در محل استفاده کنید تا در زمان و وقت شما صرفه جویی شود. در این روش تعمیرکار و کارشناس متخصص و حرفه ای در محل مورد نظر شما حاضر شده و در حضور خود شما به عیب یابی و سپس تعمیر لپ تاپ شما می پردازد.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 0:15 نویسنده : شایان بازدید : 275 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

    سونی نام برندی آشنا و قدیمی است که ابزارات الکترونیکی را تولید و به بازار عرضه می کند البته کیفیت محصولات سونی بالا است اما قیمت بالایی نیز دارند. بنابراین در صورتی که به عنوان مثال گوشی همراه هوشمند شما از برند سونی است سلامت عملکرد آن را در اولویت های خود قرار دهید. گوشی های همراه هوشمند معمولا بعد از اینکه عمر مفید خود را صرف می کنند دچار اختلالات جزئی در عملکرد خود می شوند و کاربران گوشی های همراه هوشمند باید به سرعت برای رفع این اختلالات اقدام کنند چرا که در غیر این صورت با گذر زمان این اختلالات جزئی در عملکرد باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در بخش سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی های همراه هوشمند می شوند.

    به عنوان مثال از آن جایی که محصولات ابر شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی یعنی سونی قیمت بالایی دارند، اگر گوشی همراه هوشمند شما محصول این شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی است و در عملکرد آن احساس وجود اختلال می کنید به سرعت برای تعمیر گوشی Sony خود اقدام کنید. با توجه به گران قیمت بودن محصولات شرکت سونی، خدمات مربوط به تعمیرات این شرکت سازنده نیز نیاز به مهارت و توانایی بیشتری دارد بنابراین هزینه آن نیز به نسبت قیمت خود محصولات بالا است بنابراین برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بزرگ تر و جدی تر در دستگاه خود در صورتی که مشکل هر چند کوچکی در عملکرد گوشی همراه هوشمند خود احساس کردید برای تعمیر آن اقدام کنید.

    لپ تاپ ها نیز مانند گوشی های همراه ابزاری هستند که کاربرد بسیار زیاد و نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره ما دارند بنابراین خدمات مربوط به تعمیرات این ابزار الکترونیکی نیز اهمیت ویژه ای دارد. تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات لپ تاپ ها فعالیت می کنند باید تخصص کافی در تعمیر انواع لپ تاپ ها از تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ مانند: دل، لنوو، ایسوس، ایسر و... داشته باشند تا بتوانند لپ تاپ آسیب دیده را به طور صحیح عیب یابی کنند و باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر در لپ تاپ نشوند. یکی از خدمات و روش های تعمیر لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ در محل است. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو باشد، تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ برند لنوو به خواست شما به تعمیر لپ تاپ لنوو در محل مورد نظر شما می پردازد.

    خدمات مربوط به تعمیر در محل برای بقیه ابزارات الکترونیکی نیز وجود دارد به عنوان مثال تعمیرات مودم در محل نیز قابل انجام است.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 25 اسفند 1399 - 18:48 نویسنده : شایان بازدید : 336 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر لپ تاپ

    کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امروز انجام بسیاری از فعالیت های روزانه را برای ما راحت تر می کنند و انجام بسیاری از فعالیت های دیگر تنها به وسیله این دستگاه ها قابل انجام است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ و سرویس کامپیوتر و همچنین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند.

    لپ تاپ ها نسبت به کامپیوتر ها به خدمات تعمیر بیشتر نیاز پیدا می کنند چرا که لپ تاپ ها کامپیوتر های قابل حمل هستند و به همین دلیل احتمالی خرابی آن ها بیشتر است حتی امکان خرابی به علت ضربات فیزیکی نیز در لپ تاپ ها بسیار بیشتر از کامپیوتر ها است. تعمیر کاری که وظیفه تعمیر یک لپ تاپ را بر عهده می گیرد باید اطلاعات کافی و همچنین تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و حتی به تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ مسلط باشد و تفاوت های جزئی بین محصولات تمامی شرکت ها را بداند زیرا تفاوت ساخت محصولات شرکت های سازنده لپ تاپ باعث می شود تا خدمات تعمیر نیز نیاز به تخصص خاص خود داشته باشد به عنوان مثال شاید در فرایند تعمیر لپ تاپ ایسوس نیاز به اقداماتی باشد که در تعمیر لپ تاپی از برند دیگر نیاز نباشد بنابراین تعمیرکار مورد نظر باید لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی بشناسد و به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها مسلط باشد.

    ایسوس یکی از برند های محبوب و قدیمی است که فروش لپ تاپ های این برند در ایران نقش بسیار خوب بوده است. این شرکت لپ تاپ های قدرتمندی در سری های متفاوت برای رفع انواع نیاز ها معرفی و به بازار عرضه می کند همچنین نسبت به امکانات و کیفیت ساخت از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

    کامپیوتر ها نیز نقش بسیار مهمی در انجام فعالیت های ما دارند. خدمات مربوط به سرویس کامپیوتر حتی از تعمیر این دستگاه مهم تر است چرا که سرویس کامپیوتر از خراب شدن کامپیوتر و به وجود آمدن اختلال در عملکرد کامپیوتر جلوگیری می کند. به طور مثال فن ها نقش بسیار مهمی در عملکرد درست کامپیوتر دارند اگر فن کامپیوتر دچار مشکل شود فعالیت بسیاری از قطعات سخت افزاری با مشکل مواجه می شوند زیرا هوای داخل کیس کامپیوتر تهویه نمی شود و در نتیجه کامپیوتر داغ میشود، داغ شدن کامپیوتر ممکن است حتی به مادربرد کامپیوتر آسیب برساند. یکی از خدمات مهمی که در سرویس کامپیوتر انجام می شوند رسیدگی به فن کامپیوتر و تمیز کردن آن است.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 25 اسفند 1399 - 18:04 نویسنده : شایان بازدید : 276 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر آنلاین لپ تاپ

    لپ تاپ، ابزاری الکترونیکی است که در زمینه های مختلف در فعالیت های ما کمک بسیاری به ما می کند. لپ تاپ ها به دلایل متفاوتی ممکن است دچار ایراد شوند و در عملکرد آن ها اختلال ایجاد شوند. از دلایل رایجی که لپ تاپ ها را دچار مشکل می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد: ضربات فیزیکی، آب خوردگی، مشکلات نرم افزاری، مشکلات مربوط به باتری و شارژر و...

    امکان خراب شدن و به وجود آمدن مشکل برای لپ تاپ به دلیل ضربه فیزیکی بسیار زیاد است چرا همان طور که می دانید لپ تاپ ها در واقع کامپیوتر های قابل حمل هستند و به دلیل این که لپ تاپ ها زیاد حمل می شوند امکان وارد شدن ضربه فیزیکی به لپ تاپ ها بیشتر از کامپیوتر ها است. ضربه فیزیکی شدید به لپ تاپ به دلیل ظرافتی که در ساخت لپ تاپ ها به کار می رود، باعث مشکلات بسیار جدی ای در بخش سخت افزاری لپ تاپ می شود.

    اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و احساس می کنید که مشکل به وجود آمده ، مشکلی ساده است و با راهنمایی کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ توسط خودتان قابل است. می توانید از خدمات مربوط به تعمیر آنلاین لپ تاپ یا تعمیر لپ تاپ در محل استفاده کنید تعمیر آنلاین لپ تاپ به این صورت است که کارشناس متخصص در زمینه با روش پرسش و پاسخ و بعد از این که مشتری به طور کامل مشکل و اختلال دستگاه یا لپ تاپ خود را به طور کامل به کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ توضیح داد، کارشناس و تعمیرکار متخصص در این زمینه دستگاه یا لپ تاپ را به طور صحیح عیب یابی می کند و مشتری را به طور کامل از مشکل دستگاه آگاه می کند سپس با راهنمایی کردن مشتری، خود کاربر می تواند با انجام راهنمایی های کارشناس لپ تاپ خود را به راحتی تعمیر کند.

    ایسر، یکی از شرکت های سازنده لپ تاپ است که لپ تاپ هایی با قیمت بسیار مناسب برای رفع انواع نیاز ها تولید و به بازارعرضه می کند. اگر لپ تاپ شما ایسر است و می خواهید برای تعمیر آن اقدام کنید مطمئن شوید که تعمیرکار نمورد نظر در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر به صورت تخصصی مهارت دارد.

    مودم نیز یکی ابزارات بسیار با اهمیت است. مودم در واقع ارتباط ابزارات الکترونیکی دیگر مانند گوشی های همراه هوشمند یا لپ تاپ ها را با اینترنت برقرار می کند بنابراین خدمات مربوط به تعمیر این دستگاه نیز بسیار اهمیت دارد. هزینه تعمیرات مودم بستگی به نوع آسیب دیدگی و میزان آسیب دیدگی آن دارد.

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 25 اسفند 1399 - 6:25 نویسنده : شایان بازدید : 359 ادامه مطلب
    اختصاصی بیش فعالی در کودکان

    خواندن قصه برای بچه ها، قبل از خواب  از اهمیت زیادی برخوردار است. تقریبا همه ی بچه ها دوست دارند که قبل از به خواب رفتن و رویا، قصه کودکانه شب گوش کنند و با تصویر سازی آن داستان وارد رویای شبانه خود شوند. چون قصه کودکانه شب همیشه قبل از خواب برای بچه ها روایت می شود؛ مهم است که دارای موضوعی آرام بخش و داستانی آرام برای بچه ها باشد. 

     بهتر است موضوعات قصه کودکانه شب برای ساعات قبل از خواب کودک مناسب باشد و در راستای به خواب رفتن کودک به او کمک کند. آرامش در خواب کودک از نکات بسیار مهم برای سلامت روان او به شمار می آید. 

    یکی از اختلالاتی که شمار زیادی از کودکان از 2 سالگی به بعد با آن سر و کار دارند، بیش فعالی در کودکان است. بیش فعالی در کودکان یا اختلال نقض توجه در آن ها، در اثر کمبود ترشح آدرنالین در مغز کودک اتفاق می افتد. این کمبود با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای مجاز قابل کنترل و درمان است. بیش فعالی در کودکان به دو صورت خود را نشان می دهد؛ در بیش فعالی نوع اول، با جنب و جوش های زیاد و تحرکات بیش از اندازه خود را نمایش می دهد، کودکانی که با صدای بلند صحبت می کنند و دوست دارند با همه کار ها و رفتار های خود دیده شوند به این نوع از بیش فعالی مبتلا هستند.

    بیش فعالی نوع دوم با علائمی مانند حواس پرتی و عدم مسئولیت پذیری در کودکان دیده می شود. اگر زمانی که با کودک خود صحبت می کنید، رویش را برمی گرداند یا بیشتر از دو یا سه جمله شما را همراهی نمی کند؛ به بیش فعالی نوع دوم مبتلا شده است. 

    ابتلا به بیش فعالی در کودکان، پیامد های متعدد بسیاری را برای آن ها به دنبال دارد. ایجاد پرخاشگری و ترس و استرس در کودکان، عدم مسئولیت پذیری و عدم تمرکز کافی در انجام کار ها، از جمله برخی از این پیامد ها است. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلال بیش فعالی در کودکان و یا سایر اختلالاتی که ممکن است برای کودکان پیش بیاید؛ می توانید به سایت وولک مراجعه نمایید.

     

    برچسب‌ها :
    يکشنبه 24 اسفند 1399 - 17:06 نویسنده : شایان بازدید : 257 ادامه مطلب
    اختصاصی جی پی اس خودرو

    در دنیای امروز با رشد چشمگیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بیشمار وسایل نقلیه، سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن ‌ترین و مهم ‌ترین سیستم ‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می ‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌ های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد.

    دوربین خودرو

    اگر بخواهیم با یک مثال ساده اهمیت استفاده از دوربین ثبت وقایع خودرو را برای شما شرح دهیم،بدین صورت که تصور کنید ماشین خود را پارک کرده اید، بعد از مدتی بازگشته و میبینید که ماشینی به خودروی شما صدمه زده است! چگونه آن را پیدا می کنید؟ یا حتی ضبط یا لاستیک خودروی شما به سرقت رفته است. چگونه سارق را شناسایی می کنید؟

    تصور کنید خدای نکرده تصادف کرده اید، کدام مقصر است؟ ممکن است مقصر طرف مقابل باشد و او هم اصرار کند مقصر شما هستید. اینجاست که دوربین ماشین شما به کمک شما می آید. دوربین ماشین شما، همیشه در برابر بسیاری از کارها مراقب شماست.

    در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند.

    اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته منازل

    این دوربین برای به کار گیری در محیط داخل منزل طراحی شده و ۳۶۰ درجه در محور افقی و ۹۶ درجه در محور عمودی قابل چرخش است و ۱۱۰ درجه میدان مشاهده کرد را در اختیارتان میگذارد . دوربین تحت شبکه شیائومی , دارنده حسگر CMOS بوده و فرمت فیلم های ضبط شده بوسیله آن MPEG4 می‌باشد و به میکروفون های داخلی و دو طرفه هم مجهز شده . از سایر خصوصیت های این دوربین تحت شبکه می شود به ظواهر قشنگ و وجود جایگاه کارت میکرو یو اس بی اشاره نمود که سعی آن را فراتر میبرد .

    برای ذخیره فیلم های گرفته شده , سه شیوه موجود هست . یکی به کار گیری از بکاپ ذخیره شده در شیائومی Xiaomi Cloud , به کارگیری از کارت حافظه جانبی میکرو یو اس بی و دیگری به کارگیری از حافظه داخلی دوربین است که ۶۴ گیگابایت را تضمین می نماید . این دوربین قابلیت و امکان پخش به طور همزمان تصاویر ضبط شده در دستگاه های متعدد را داراست و پلی بک تا سرعت ۱۶ برابر را هم در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد .

    دوربین مداربسته شیائومی , نه صرفا روی سطح ها متفاوت بلکه بر روی سقف و به صورت بر عکس هم قابل نصب هست.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 18:18 نویسنده : شایان بازدید : 336 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت سیستم های امنیتی

    داهوا

    دور بین برندهای بزرگ دنیا داهوا مناسب ترین قیمت ها را برای محصولات خود تعیین کرده است. یکی از دلایل محبوبیت این برند نیز قیمت مناسب آن و در عین حال حفظ کیفیت تولید است. یعنی شما برای یک دوربین مشابه بین برند های اروپایی و آمریکایی باید چندین برابر بیشتر هزینه کنید. در حالی که در بسیاری موارد حتی تکنولوژی های جدید تری را از داهوا دریافت می کنید. فقط کافی است لیست قیمت  دوربین داهوا را با سایر برند ها مقایسه کنید.

    هایک ویژن

    فاکتورهای زیادی در قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن توربو تاثیرگذار هستند. از جمله می توان به رزولوشن دوربین مداربسته هایک ویژن، نوع لنز، و … اشاره نمود. همچنین سایر قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،EXIR و … نیز در لیست قیمت دوربین هایک ویژن توربو اثرگذار اند. به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید از نیازهای کاربری مورد نظر خود آگاه بوده و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید نمائید. در این راستا می توانید از مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما بهره مند گردید.

    دزدگیر خانه

    • دزدگیرها تنوع بالایی دارند اما ساز و کار اکثر آنها یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. این مجموعه معمولا از سنسورهای دقیق برای تشخیص ورود و خروج غیر مجاز به همراه با آژیر ساخته شده است. دزدگیر خانه اغلب از قسمت‌های زیر تشکیل شده است.  
    • دستگاه مرکزی که قلب تپینده‌ی دزدگیر اماکن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد
    • سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی
    • آژیرها نیز انواع گوناگونی دارد. بعضی از آنها وسیله‌یا برای ارعاب افراد متهاجم است. سایر آژیرها برای اطلاع به شخص یا همسایه‌ها تعبیه شده است. بعضی از سیستم‌های حفاظتی پس از به صدا درآوردن آژیر، دزدی را از طریق SMS به افراد از پیش تعیین شده اطلاع می‌دهد یا با آنها تماس می‌گیرد

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 17:08 نویسنده : شایان بازدید : 307 ادامه مطلب
    اختصاصی ترس کودک

    نحوه مقابله با ترس کودک برای از بین بردن این اختلال در آن ها بسیار اهمیت دارد. صحبت کردن کودک و روبرو کردن او با ترسی که دارد همراه با القای آرامش به او بهترین راهکار توصیه شده از سوی روانشناسان کودک به شمار می آید. والدین و بزرگترها نباید ترس کودک را تایید کنند یا کودک را تحقیر کنند؛ گفتن عباراتی مانند ترس ندارد و برای چه میترسی نه تنها باعث از بین رفتن ترس کودک نمی شود بلکه ترس های او نسبت به محیط اطرافش را بیشتر می کند. همراهی با کودک و این که او در مواجهه با کودک احساس تنهایی نکند، در از بین رفتن اضطراب و ترس کودک به او کمک می کند.

    کودکان از مسائل مختلفی می ترسند؛ برخی از آن ها از اشیاء بزرگ می ترسند، برخی از آن ها از ماندن در تاریکی، برخی از آن ها از تنهایی و برخی از آن ها از شلوغی و سرو صداهای بلند واهمه دارند. برای مقابله با تمامی این ترس ها همراه بودن پدر و مادر با کودک و صحبت کردن با او یا خواندن داستان کودکانه برای دادن آرامش به کودک، و فراموش کردن ترس در آن زمان تاثیر مثبت و زیادی دارد.

    موضوع داستان کودکانه ای که برای از بین بردن ترس کودک می خواهید از آن استفاده کنید، اهمیت زیادی دارد. موضوعات هیجانی یا غیر واقعی، محتواهای ابرقهرمانی در داستان های کودکانه یا قصه های منفی برای کودکانی که با اختلال ترس و استرس دست و پنجه نرم می کنند، اصلا مناسب نیستند. داستان های مثبت و آرامش بخش که انرژی مثبت را در ذهن کودک افزایش دهند، برای درمان ترس در کودکان تاثیر گذاری بیشتری دارند.

    خواندن داستان های کودکانه متنوع قدیمی و جدید برای کودکان قبل از خواب، آرامش روحی روانی زیادی را برای آن ها ایجاد می کند. یک خواب آرام، بدون داشتن هیجانات و شیطنت های در طول روز برای بچه ها، آرامش را در اوقات بیداری آن ها نیز القا کرده و آن ها را به آرامش جسمو روان نیز می رساند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلال ترس در کودکان و تاثیر داستان های کودکانه در ازبین بردن ترس کودک می توانید به سایت کودک وولک به نشانی voolak.com مراجعه نمایید. 

     

    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 اسفند 1399 - 17:45 نویسنده : شایان بازدید : 307 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر گوشی سامسونگ

    گوشی های همراه تقریبا در تمامی طول روز همراه ما هستند بنابراین احتمالی خراب شدن و نیاز به تعمیر گوشی موبایل بسیار بالا است. سونی و سامسونگ دو ابر شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی هستند که در زمینه گوشی های همراه هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارند و گوشی های هوشمند این شرکت ها از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند.

    سونی یکی از شرکت های قدیمی است که تقریبا در زمینه تمامی ابزارات الکترونیکی خود محبوبیت دارد. گوشی های سونی نیز ساختار مخصوص به خود را دارند و از ترفند های خاصی در مراحل ساخت گوشی های هوشمند سونی استفاده می شود. تعمیرات گوشی سونی خود را بهتر است دست هر کسی نسپارید. اگر تعمیر گوشی همراه هوشمند خود را به دست کسی که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه ندارد و در نتیجه قابل اعتماد نیست به دلیل پرداخت هزینه کم تر بسپارید تعمیرکار، گوشی همراه هوشمند شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و در نتیجه با انجام اقدامات اشتباه باعث خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما می شود.

    در صورتی که برای تعمیر هر ابزار الکترونیکی خود به مجموعه یا فردی غیرقابل اعتماد و غیر حرفه ای مراجعه کنید ممکن است مشکل گوشی همراه هوشمند شما را تنها به طور موقت حل کند و بعد از گذر زمان کوتاهی گوشی همراه هوشمند شما مجددا دچار مشکل حتی جدی تری شود و به باقی قطعات سخت افزاری دستگاه شما آسیب رسیده باشد. مجموعه ای که غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد باشد در صورتی که به عنوان مثال برای گوشی همراه هوشمند شما مشکل سخت افزاری پیش آمده باشد و تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی در بخش سخت افزاری نیاز به تعویض دارد در این موقعیت اگر مجموعه غیر حرفه ای باشد از نمونه های اصلی و 100% اورجینال برای جایگزینی قطعه یا قطعات آسیب دیده گوشی همراه هوشمند شما استفاده نمی کند و از قطعات غیر اصل استفاده می کند. استفاده از قطعات غیراصل در دستگاه فقط مشکل گوشی را به طور موقت حل می کند و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر و جدی تر در دستگاه می شود و همچنین ممکن است به باقی قطعات سخت افزاری گوشی همراه هوشمند شما آسیب برساند.

    برای تعمیر گوشی سامسونگ نیز نیاز به توانایی، تجربه و مهارت بالا است تا آسیب بیشتری به گوشی همراه هوشمند وارد نشود. شرکت سازنده سامسونگ نیز محصولات بسیار خوبی از جمله گوشی های همراه بسیار با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 18 اسفند 1399 - 23:33 نویسنده : شایان بازدید : 256 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر کامپیوتر در محل

    بسیاری از شغل های امروزی فقط و تنها با ابزارات الکترونیکی انجام می شوند بنابراین خدمات مربوط به تعمیرات این ابزارات الکترونیکی مانند تعمیر گوشی های همراه، تعمیر لپ تاپ ها و تعمیر کامپیوتر ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

    هرروزه به تعداد شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی اضافه می شود که هر کدام نقاط قوت و نقاط ضعف مربوط به خود را دارند اما بعضی از این برند ها محبوبیت مخصوص خود را در دنیا دارند.

    هواوی، سامسونگ، سونی، نوکیا و... از جمله برند های محبوب گوشی های همراه هوشمند هستند. زمانی که گوشی همراه شما دچار آسیب دیدگی می شود تعمیرکار یا کارشناس متخصصی که گوشی همراه خود را برای تعمیر و رفع مشکل عملکرد دستگاه به او می سپارید باید محصولات تمامی شرکت های سازنده را به خوبی بشناسند زیرا گوشی های هوشمند انواع برند ها با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری دارند و قطعا در مراحل ساخت آن ها تفاوت هایی مشاهده می شود بنابراین تکنسینی که برای تعمیر یک گوشی همراه هوشمند اقدام می کند برای این که فرآیند عیب یابی را به طور صحیح انجام دهد باید به تمامی تفاوت های محصولات برند های متفاوت آشنا باشد زیرا در غیر این صورت احتمال این که عیب یابی به صورت صحیح انجام نشود بالاتر می رود و اگر عیب یابی به طور صحیح انجام نشود خسارت بسیار زیادی به ابزار الکترونیکی شما چه کامپیوتر چه لپ تاپ چه گوشی همراه شما وارد می شود. به طور مثال اگر گوشی شما از برند هواوی است مطمئن شوید که تکنسینی که گوشی همراه شما را تعمیر می کند به صورت تخصصی به تعمیر گوشی هواوی مسلط باشد.

    در لپ تاپ ها نیز به همین صورت است بعضی برند ها نسبت به سایر شرکت های سازنده از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند مانند: لنوو، دل، ایسوس و... از جمله شرکت هایی هستند که در زمینه لپ تاپ محبوب و پر فروش هستند. اگر لپ تاپ شما لنوو است بهتر است تعمیرکاری که برای تعمیر لپ تاپ خود به او مراجعه می کنید در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو تخصص و تجربه کافی را داشته باشد.

    در زمینه تعمیرات کامپیوتر نیز خدمات مربوط به تعمیر کامپیوتر در محل در صرفه جویی زمان و هزینه شما بسیار کمک می کند و در این روش شما نیاز نیست که کامپیوتر خود را به مرکز تعمیرات منتقل کنید و تکنسین یا کارشناس مربوطه در محل مورد نظر شما حاضر می شود و به تعمیر دستگاه می پردازد.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 18 اسفند 1399 - 23:16 نویسنده : شایان بازدید : 328 ادامه مطلب
    اختصاصی قصه کودکانه صوتی

    اگر شما هم جزو والدین پر مشغله ی این روزها هستید که وقت کافی برای خواندن داستان برای کودکان خود ندارید، می توانید برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود از قصه کودکانه صوتی استفاده کنید. قصه کودکانه صوتی نه تنها در وقت و انرژی والدین شاغل صرفه جویی می کند، بلکه یک داستان کودکانه را با شیوه ای کاملا اصولی و رعایت قواعد و اصول مختلف برای بچه ها روایت می کند.

    در قصه کودکانه صوتی راوی با استفاده از مهارت های کلامی، داستان را با لحنی درست برای کودکان روایت می کند و کلمات داستان را با تلفظ صحیح و حرفه ای ادا می کند. فن بیانی که راوی در روایت قصه کودکانه صوتی به کار می گیرد، متناسب با درک کودکان بوده و این باعث می شود تا کودکان بهتر داستان را بفهمند و با ماجرای آن درگیر شوند. هم چنین درک بهتر موضوع داستان منجر به ایجاد انگیزه در کودک برای پیگیری و تمرکز روی ادامه داستان نیز می شود.

    امروزه یکی دیگ از راه های سرگرم کردن کودکان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وسعت استفاده از موبایل و تبلت، بازی آنلاین کودکانه است. با یاد دادن بازی های آنلاین به کودکان و دانلود بازی های متناسب با سن آن ها، می توانید کودکان را از همان سنین پایین، با دنیای فناوری و کارکرد های آن آشنا کنید. رعایت بازه زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد، در این موضوع اهمیت ویژه ای دارد؛ زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد نباید از 1 ساعت در طول روز تجاوز کند. رعایت این بازه زمانی برای تمامی کودکان استاندارد می باشد.

    علاوه بر بازی های آنلاین، بازی های اجتماعی و گروهی نیز از 2 سالگی به بالا وارد دنیای کودکان می شوند. بازی های گروهی می توانند شامل بازی با همسالان در مهدکودک ها و یا بازی بزرگسالان با کودکان و وقت گذرانی با آن ها باشد. کودکان دوست دارند با پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و سایر بستگان خود وقت بگذرانند و با آن ها به بازی و سرگرمی بپردازند. این علاقه در بزرگسالان فامیل نیز به وفور دیده می شود؛ و ممکن است بارها در جمع فامیل و مهمانی ها دیده باشید که بزرگسالان کودک را به سمت خود می خوانند تا با او بازی کنند و خود و او را سرگرم کنند.

    سایت وولک دارای بازی های متعدد و متناسب با کودکان گروه سنی "الف" می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت و ورود به بخش بازی های آنلاین کودکانه، به تمامی این بازی های جذاب و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 5:07 نویسنده : شایان بازدید : 285 ادامه مطلب
    اختصاصی بیش فعالی کودکان

    یکی از اختلالات شایعی که در کودکی و نوجوانی به وفور دیده می شود؛ بیش فعالی کودکان و نوجوانان است. بیش فعالی کودکان به دلیل فقدان یا کمبود ترشح آدرنالین در مغز انسان به وجود می آید؛ لذا بیش فعالی تنها با نشانه جنب و جوش و تحرک زیاد در کودکان تشخیص داده نمی شود و توجیه پزشکی و منطقی دارد. فراموشی زیاد، حواس پرت بودن، گم کردن وسایل شخصی، داشتن عجله و نداشتن صبر کافی در رعایت نوبت، صحبت کردن زیاد و تحرکات بیش از حد از جمله عمومی ترین علائم بیش فعالی کودکان به شمار می آید. در صورتی که علائم یاد شده را در کودک خود مشاهده می کنید برای انجام آزمایشات و تشخیص و درمان بیش فعالی کودکان به روانپزشک مراجعه کنید.

    یکی دیگر از اختلالات رایج در کودکان، پرخاشگری در کودکان است. پرخاشگری نیز مانند بیش فعالی از شایع ترین اختلالات رفتاری در کودکان و به ویژه نوجوانان است. پرخاشگری در کودکان، تحت تاثیر عوامل ژنتیکی، الگو برداری از اطرافیان، خصوصیات فردی، عوامل محیطی و تاثیرات گروه سنی در کودک ایجاد می شود. پرخاشگری در کودکان می تواند با انجام چند فرایند ساده نظیر تغییر سبک تربیتی کودک، ایجاد یک گفتگوی دوستانه و آرام با کودک، الگوسازی آرام و مفید برای کودک و انجام رفتار های تحسین برانگیز برای کودک کاهش پیدا کند.

    ظهور و بروز اختلالاتی نظیر بیش فعالی و پرخاشگری در کودکان و نوجوانان، در اکثریت قریب به اتفاق این گروه های سنی رخ می دهد. هنر آن است که والدین و بزرگسالان این قشر، با تدبیر، حفظ آرامش و مشاوره با یک روانشناس نحوه صحیح برخورد و تربیت آن ها را یاد بگیرند و تمرین کنند و این اختلالات را در آن ها کنترل کنند.

    مقالات کاربردی وولک در زمینه های مختلف روانشناسی کودک برای رشد و تربیت فرزند شما قابل مشاهده است. با مراجعه به سایت وولک و ورود به بخش مقالات کاربردی می توانید به تمامی این نکات دسترسی داشته باشید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 5:01 نویسنده : شایان بازدید : 351 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages